dilluns, 26 d’agost del 2013

Dia 30. Zell am See

Ens despertem amb la calma del dol que entra per la rebava de la ppprta entreoberta. Avui ha de ser un dia tranquil... Sense alarmes ni estres. Si hem decidit quedar-nos un dia mes en aquest petit tros de paradis (i deixar la meravellosa carretera per demà) ha estat per gaudir-lo lentament i relaxar-nos una mica...

Quan ens aixequem (despres de fer el manta una bona estona) anem directament a la dutxa i tot seguit esmorzem sense presses. L'unic objectiu insaltable del dia es anar a la peugeot que ahir vam veure al poble. Des que vam començar el viatge que el neteja parabrises feia una mica el tonto i un parell de dies enrera es va trencar del tot... (amb la imprevisibilitat i variabilitat d'aquest temps boig no ens podem arriscar gaire més). Aixi que quan acabem d'esmorzar, posem una rentadora i ho estenem tot al bat del sol. Ho deiem alla. Quan tenim tota la frago ben arreplegada, paguem el camping, reservem per un dia més i marxem. Quan arribem a la peugeot ja son les 12 i ens hem d'esperar a la 1 perque ara es el lunch time. Aprofitem per anar a xafardejar l'altre camping que hi ha vora el Kögnisesee i quedem bocabadats: està a cms. del llac, és molt més gran i a sobre més barat!!

Així que acabem aprofitant l'horeta del "lunch time" de la peugeot per anar a cancelar la reserva de l'altre camping (i replegar la roba estesa d'una revolada) i fer la nova reserva al nou. Quan anem a la Peugeot rebem una patacada durilla pero necessaria de gairebe 60€ pels nous parabrises, anem a un lidl i tornem al camping nou.

En arribar-hi, la recepcionista ens sorpren amb una grata sorpresa: a les 16h tenim una hora gratuita de kayac!!! Son les 14.30h ja.. així que ens hem d'afanyar a trobar lloc, fer el dinar i menjar-nos-el! Dit i fet... ens asseiem a la nostra estimada tauleta de camping a les 15h, després d'un matí tan frenètic com profitós! Hem anat d'un costat a l'altre sense parar ni un minut! I si no hem rodejat tot el llac 4 vegades, no l'hem rodejat cap!

Així que dinem a correcuita i a les 16.05h estem amb el dinar encara al coll escoltant el alemany divertit del monitor amb la seva traducció simultànea per nosaltres dos, els únics no deutchoparlants i, òbviament, els únics que han arribat tard.

L'horeta de classe se'ns evapora com si s'hagués esfumat en 5 segons. El mono que teníem de navegar (o d'agafar una barqueta) i la simpatia del monitor converteixen la classr en una gozada.

Quan acabem, anem a una platgeta que hi ha a mig minut d'on tenim aparcada la furgoneta! De nou, ens trobem estirats en una platja artificial que aquest cop, descansa la ribera del llag Zell. I és una passada fascinant!! Estem a la gespeta que voreja el llac, a la vall de les muntanyes alpines i un cel ennuvolat de textures fetes de cotó fluix. La pau del moment no té descripció justa...

I quan el sol se'n va i els nuvols es comencen a ennegrir decidim anar a la furgo a canviar-nos per anar a fer un tomb xino xano al poble.

Però no arribem a sortir del camping que comença s ploure a bots i barrals!! (aquest temps imprevisible un altre cop!!). Així i doncs, reculem i anem cap a la furgo de nou. Quan para, el Joel surt a correr mentre l'Anna es queda a la furgo amb un llibre a les mans...

I fins que es fan les 9 i ens posem a sopar aprofitant la tregua que ens donen els nuvols! (Ueue!! avui, per segon cop en un mes mengem ous!!).

Tipets, anem a la sala de la recepcio fel camping per fregar trastos, dents, wc... I aprofitar l'internet una estona! Quan se'ns tanquen els ulls, anem a la furgo a dormir... Mañana más y mejor!